Загрузка

Відновлення бухобліку


Відновлення бухобліку

Відновлення бухгалтерського обліку - дуже складний і трудомісткий процес, мета якого привести в повний порядок всю бухгалтерську документацію підприємства, відповідно до законодавства країни. Відсутність або припинення ведення бухгалтерського обліку, може призвести до сумних наслідків, які тягнуть фінансові збитки, тому якщо у вас безлад у вашій бухгалтерії, вам необхідно привести все в порядок в найкоротші терміни. Для проведення даного процесу з відновлення ведення бухобліку, як правило, передують певні причини, такі як:

  1. Бухгалтерський облік не здійснювався певний період часу, з певних причин;
  2. Некомпетентність бухгалтера та нездатність його справлятися зі своїми обов'язками. У даній ситуації потрібне коригування всієї документації;
  3. Помилки в первинних документах, які не відповідають реальній фінансовій ситуації.
  4. Втрата документів (також в електронному вигляді) у зв'язку з їх знищенням, від крадіжки, пожежі та інших форс-мажорних обставин.
  • Наведемо повний порядок в бухгалтерії

    Проведемо бухгалтерський аудит, виявимо всі помилки їх особливості та причини.

  • Відновимо бухгалтерський облік за будь-який період

    Зробимо повне відновлення бухгалтерського обліку за будь-який період.

  • Вирішимо проблеми, які виникли при відсутності ведення бухобліку

    Допоможемо вирішити всі проблеми, які виникли через відсутність ведення бухгалтерського обліку.

  • Надамо рекомендацій щодо подальшого ведення бухобліку

    Проконсультуємо, як правильно вести бухоблік, не повторюючи минулих помилок.

Тому, яка б не була причина, по якій виникла необхідність в повному або частковому відновленні бухгалтерського обліку, ми допоможемо вам відновити документацію, зробивши все на високому рівні.

Особливості відновлення бухгалтерського обліку

Процес відновлення бухгалтерського обліку відбувається в кілька етапів, які приведуть до повного відновлення документації.

  1. Перший етап - це проведення бухгалтерського аудиту, який дозволить виявити всі помилки, їх особливості, що допоможе швидше та якісніше відновити облік;
  2. Другий етап - це проведення оцінки по фронту робіт відновлення обліку. Етап 2. Оцінка фронту робіт по відновленню. На даному етапі визначається точний обсяг робіт, визначаються основні завдання на весь період відновлення, а також обумовлюються умови співпраці та даються рекомендації щодо виправлення наявних порушень та помилок;
  3. Третій етап полягає в плануванні дій по відновленню (конкретні дії та терміни по їх виконанню);
  4. Четвертий етап - це безпосередня робота з відновлення документації;
  5. П'ятий етап - це підготовка та здача бухгалтерської звітності до податкової інспекції;
  6. Шостий, завершальний етап - це розробка рекомендацій щодо подальшого ведення бухгалтерського обліку на підприємстві.
QR-код для швидкого збереження контактів
QR-код для быстрого сохранения контактов

Популярні послуги


Експрес-аудит - за методологією камеральних податкових перевірок


Якісна професійна перевірка перед податковою перевіркою, знаходження та усунення помилок, виявлення податкових ризиків, перевірка всіх видів звітності.

Консультування - розблокування податкових накладних


Допомога в розблокуванні податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних у державних контролюючих органах. Підготовка необхідних документів.

Оскарження рішень податкової в адміністративному порядку


Оскарження штрафів, актів, ППР та інших рішень податкової служби в адміністративному та судовому порядку. Представлення інтересів в судах та державних органах.